Witam serdecznie

niedziela, 23 czerwca 2013

Selenit-kamień księżycowy

Jak tylko zobaczyłam Selenit przyciągnął mnie swoją eteryczną urodą.Trudno mi było znaleźć inne formy niż wielkie bryły czy jaja, jednak na giełdzie minerałów to się udało.
Niezwykle smukły paseczek selenitu umieściłam w karbach koralików toho hex i  fire polish.


 Selenit

Selenit aktywuje to co można nazwać "duchową wrażliwością". Jednocześnie stabilizuje chaotyczne emocje i pozwala dojść do głosu prawdziwym, niezakłamanym uczuciom. Selenit biały, zwany też anielskim skrzydłem, daje poczucie bezpieczeństwa i pewności swego miejsca we Wszechświecie. Bywa pomocny w rozwiązywaniu problemów duchowych, uspokaja i wycisza.
Selenit przeźroczysty czyści i wzmacnia aurę, wypełnia ją światłem, znosi blokady energetyczne. Transmutuje i uzdrawia, ochrania przed złymi energiami i tzw. złym okiem. Pomaga w channelingu, przynosi informacje z innych wymiarów. 



Selenit poprawia zdolność do koncentracji,
oczyszcza ze starych negatywnych energii,
podtrzymuje młodość ducha i wyglądu
usuwa lęk przed starością,
uwalnia od przygnębienia i smutku,wzmacnia siłę woli,
pomaga radzić sobie z upływem czasu.


 Selenit przeźroczysty i włóknisty, zwany fantomem, wnosi duchowy aspekt w działania na planie ziemskim, łączy duchowość z codziennym życiem, wypełnia wszystkie czakry światłem. Czyści je i równoważy. Pomaga w chorobach neurologicznych i traumach. Wspomaga leczenie udarów. Uspokaja. Oddala koszmary senne i lęki nocne. 




.

7 komentarzy:

  1. To jest....D O S K O N A Ł E!
    :)CzzK

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz,do doskonałości to pewnie temu daleko, ale dzięki :)*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tu wszystko doskonale pasuje:)*a Twoja skromność tylko dodaje tej Pracy uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z dopasowaniem się zgadzam,ale mogły by mnie koraliki bardziej słuchać ;) tzn wizja nieco odbiega od rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie dolacze do obserwowanych, bo robisz przepiekne cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Marleno za uznanie i zapytam o jaki przycisk Ci chodzi?

    :)

    OdpowiedzUsuń