Witam serdecznie

piątek, 22 listopada 2013

Kolejny schodek pokonany :))

Kolejna galeria przyjęła do grona artystów,satysfakcja jest,ale i spory kawał dodatkowej pracy na początek.
Dzień coraz bardziej pęka w szwach od zajęć,a taki krótki.
Światło do fotografii  liczone dosłownie w minutach,wena twórcza szaleje, ręce tylko dwie,a tu rękodzieło,fotografia,galerie do uzupełnienia,blog,facebook,czasem KK.
Czuję,że żyję,ale mam niedosyt czasu;)
Zakochałam się w nowej dla mnie technice koralikowania i tworzę.
Wkrótce będą efekty,a możliwości jakie daje ta technika tym bardziej dodają mi skrzydeł,bo wyobraźnia moja nie zna granic.
  a tymczasem dotychczasowy efekt.








.

4 komentarze:

  1. No bardzo fajna forma tego wisiorka. Bo to wisiorek? A jaka technika koralikowania? :) Poczucie realizacji daje szczęście, życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Technika w której się zakochałam to cubic RAW.
    Dzięki za miły komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny wisiorek i cały naszyjnik. Gratuluję rozpracowania kubika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Betko :) to proste jak 2x2 :D
    Szczęśliwego Nowego Roku !!! :)

    OdpowiedzUsuń