Witam serdecznie

sobota, 12 kwietnia 2014

Irlandzki poranek

 Bywa, że mam trudność w nazwaniu swojej pracy, tak było i w tym przypadku, ale że naszyjnik poleci w prezencie do Irlandii i
przywodzi na myśl irlandzkie chłodne, zamglone poranki stąd  nazwa

Biżuteria jest spersonalizowana stąd ascetyczna forma i surowa kolorystyka w chłodnej tonacji.






W tradycji ezoterycznej agat ma właściwości dobroczynne. Jest bezpieczny w każdym ze znaków zodiaku, dla Panien jest szczególnym minerałem.Wzmacnia odwagę oraz poczucie własnej godności, usuwa lęki i niepokoje.















.

2 komentarze:

  1. Jak tu u Ciebie pięknie... Zdjęcie perfekcyjnie wykonane, a biżuteria zapiera mi dech w piersi... I jak ja mam teraz wrócić do obowiązków domowych??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki słoneczko:)
      Nauka fotografii biżuterii kosztowała sporo wysiłku i samozaparcia, ale efekty za to słodką nagrodą.
      Wiem,że już wróciłas do obowiązków ale masz myślaczka;)

      Usuń