Witam serdecznie

piątek, 5 września 2014

Naszyjnik "fala morska"

Ten naszyjnik zaczęłam jeszcze zimą ubiegłego roku, powtarzający się z segmentów wzór cubic RAW zmęczył mnie swoją monotonią więc poszedł w kąt czekając lepszych czasów.
Końcem sierpnia coś mnie "ciągnęło" i zajrzałam ponownie do Szuflady, i już wiadomo co mnie "ciągnęło" ;)

Znalazłam tam wyzwanie -Otwórz szufladę w sierpniu i przedstaw "przygodę morską" wtedy przypomniał mi się zaczęty zimą naszyjnik, który fantastycznie wpasował się w wyzwanie.

Zmieniłam koncepcję z "grzecznego" wzorku na wzburzone, nieprzewidywalne  fale i praca ruszyła energicznie do przodu.




Naszyjnik zgłaszam więc do Szuflady na wyzwanie






Dla porównania mojej wyobraźni z rzeczywistością wklejam dziś znaleziony obrazek fali morskiej :)

  




 .

2 komentarze:

  1. Super! Bardzo serdecznie dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady. Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja serdecznie dziękuję za odwiedziny
    Cała przyjemność po mojej stronie :)

    OdpowiedzUsuń