Witam serdecznie

poniedziałek, 20 października 2014

Satynowa broszka

Jak to często u mnie bywa pomysł rodzi pomysł.Zabrałam się za tworzenie podłużnego wisiorka z trzema segmentami kryształów, a powstała satynowa broszka haftowana delikatnymi koralikami, a wszystko dlatego że próbowałam dokomponować stalowo-szary kawałek satyny.Wisiorek więc musi poczekać bo już kolejne wyzwanie w Szufladzie woła;) wczoraj więc powstało coś cudnie czarnego, ale to chyba jeszcze nie to.
A broszka wyszła koncertowo,

 jest sporych rozmiarów bo 9x6 cm



 

z tyłu wykończona alcantrą






2 komentarze:

  1. Dawno mnie tu nie było, bo jakoś czas ucieka mi przez palce :( Broszka bardzo fajna. Kolorystykę taką uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a nawet nie wspominaj o czasie bo to przyspieszenie jest dobijające :/
    Dzięki za miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń