Witam serdecznie

wtorek, 28 kwietnia 2015

Art cly-Olimpiusz oliwin

Po paru pracach w glince srebra pomysły mam odważniejsze :) bo i czas wypalania sobie wypracowałam.
 Nie spieszę się, nie napinam jeśli coś pójdzie nie tak w fazie formowania czy rzeźbienia robię od nowa kolekcjonując doświadczenie.


 Kamień - Oliwin
Szlif - Szmaragdowy 
Czystość - VS
 Waga - 0.96 CT
Rozmiar - 7x5x3 mm.
Twardość - 6.5-7
Pochodzenie - Pakistan
Srebro 999



Kamień jaki sobie upatrzyłam do pierścionka wymagał stosownej oprawy a więc i sporo pracy, która tak mnie cieszy.Im więcej rzeźbienia tym projekt daje więcej frajdy :) czas się wtedy nie liczy.
Etapów pracy było sporo, ale efekt wynagradza lekcję cierpliwości.





 







..

2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Pierścionek naprawdę piękny :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń